Wednesday, July 10, 2019

هفصل !!

الدعم النفسي علي اد ماهي ممتعه بالنسبه ليا وبحس بفرحه كبيره اوي اوي ما اساعد غيري واحس بقينه اللي عملته دا اد ما هيا متعبه خصوصا لواحد شخصيته حساسه اوي زي 
انا بتأثر ب اللي بسمعه وبتفاعل معاه جدا وبيلمسني من جوا عشان كدا اي نصيحه او كلام بقوله لحد بيبقي خارج من قلبي فعلا 
بس انا برضو بتوجع وبتعب اما ملاقيش نتيجه لتعبي 
اما ملاقيش حد بيقدر اللي بعمله عشانه 
انا فخور بالعدد اللي قدرت اوصله الحمدلله ويكفي ان عدد كبير من اللي ساعدتهم ميعرفوش شخصيتي الحقيقيه اصلا 
بس انا محتاج افصل شويه فعلا رغم اني مش بقدر اقاوم اما الاقي حد تعبان ومساعدهوش 
بس حصل معايا موقفين ضايقوني اوي 
اول موقف حد كان مضايق ومخنوق قعدت ساعتين بتكلم معاه والحمدلله بقي كويس بعدها بيوم بطمن عليه لقيت الرد صدمني ماخلاص بقي انت هتصاحبني 
االموقف التاني ودا مع حد من القريبين ليا اني ابعتله عشان اطمن عليه ويبقي فاتح وينزل ستوريز ع ا لواتس وميردش عليا 
حقيقي الموقفين دول هيغيرو طريقه معاملتي بعد كدا مع اني برضو مش حابب كدا بس انا محتاج افصل 
مش هعرض مساعده علي حد الا لو حد طلبها مني فعلا او جاه يتكلم معايا مخصوص ساعتها هسمعه وهعمل كل اللي اقدر عليه عشان اساعده 
ربنا يحفظنا جميعا ويسعد قلوبكم ❤

No comments:

Post a Comment

هي صعبة كدا لية ؟؟

من شوية كنت بفكر احنا اخرة الطحن اللي مطحونين فيه دا اخرته ايه ؟! يعني الواحد مفحوت شغل 24 ساعه عشان يدوب يقدر يوفر شوية مصاريف حتي ولو كنت ...